کشف 95 هزار آمپول قاچاق در زاهدان

به گزارش رکنا، سرهنگ "حمیدرضا اکبری گفت: مأموران انتظامی شهرستان زاهدان با انجام یک سری اقدامات اطلاعاتی به سرنخ‌های از دپوی یک محموله بزرگ اقلام دارویی در انباری واقع در حومه شهر زاهدان دست یافتند.

او افزود: با تحقیقات صورت گرفته توسط مأموران، مشخص شد که فردی سودجود با دپوی مقادیری قابل توجه دارو در انبار مذکور، قصد دارد به صورت تدریجی و به صورت کاملا غیر قانونی این اقلام دارویی را از طریق مرز‌های شرقی به کشور پاکستان انتقال دهد.

فرمانده انتظامی شهرستان زاهدان تصریح: مأموران پس از حصول اطمینان از موضوع با هماهنگی قضائی به همراه نمایندگان سازمان غذا و دارو به محل اعزام و در بازرسی از انبار مذکور، ۹۵ هزار ۱۰۰ عدد انواع آمپول دارویی قاچاق را که همگی فاقد مجوز‌های حمل و باربری قانونی بودند، کشف کردند.

ارزش کالا کشف شده 3 میلارد ریال

این مقام انتظامی گفت: ارزش ریالی اقلام دارویی کشف شده توسط کارشناسان مربوطه ۳ میلیارد ریال برآورد شده است.

سرهنگ اکبری با اشاره به دستگیری یک فرد متخلف در این رابطه خاطر نشان کرد: متهم در بازجویی‌های تکمیلی به قصد و نیت خود برای قاچاق این دارو‌ها به کشور پاکستان اعتراف و سپس با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان زاهدان به تأثیر بسیار بد پدیده قاچاق بر اقتصاد کشور اشاره کرد، و از شهروندان خواست اخبار و اطلاعات خود را در این خصوص با تماس ۱۱۰ در اختیار پلیس قرار دهند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 579562 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟