کشف دارو‌های بدنسازی قاچاق در اصفهان

به گزارش رکنا، سرهنگ "محمدرضا خدادوست فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان اظهار داشت: ماموران پایگاه اطلاعاتی شهرستان با هوشمندی و اشرافیت اطلاعاتی خود از دپوی محموله‌ای از پودر و قرص‌های بدنسازی خارجی قاچاق در یک منزل مسکونی واقع در یکی از مناطق شهر اصفهان مطلع و بلافاصله موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

این مقام انتظامی ادامه داد: ماموران پس از بررسی موضوع و اطمینان از درستی آن با هماهنگی قضایی وارد محل شده و طی بازرسی از آن، یک هزار و ۲۶۵ قوطی و پودر بدنسازی خارجی قاچاق در ۱۱۰ نوع مختلف را کشف کردند.

ارزش کالا کشف شده بیش از یک میلیارد ریال

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان، ارزش اقلام مکشوفه را برابر اعلا کارشناسان مربوطه یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال است اظهار داشت: در این خصوص یک نفر قاچاقچی کالا دستگیر و برای انجام اقدامات قانونی به دستگاه قضائی تحویل داده شد.

سرهنگ خدادوست در پایان ضمن تاکید بر جدیت پلیس برای مبارزه و مقابله با قاچاقچیان کالا‌های خارجی، از مشارکت و همکاری خوب مردم با پلیس در شناسایی و کشف کالا‌های قاچاق نیز قدردانی کرد و گفت: از شهروندان می‌خواهیم هر گونه اخبار و اطلاعی از تهیه و توزیع قاچاق کالا را از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا در اسرع وقت به موضوع رسیدگی و با متخلفان برخورد قانونی صورت گیرد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 579221 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟