دستگیری اعضای باند 5 نفره سارقان سیم و کابل برق شهری

به گزارش رکنا، سرهنگ حسین ترکیان رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با اعلام این مطلب اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت سیم و کابل برق هوایی در سطح شهرستان "لنجان" موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

او افزود: در این زمینه تحقیقات گسترده انجام گرفته و تیمی متشکل از کارآگاهان خبره و زبده پلیس آگاهی با به کارگیری یک سری اقدامات هوشمندانه سرانجام موفق شدند، رد پای اعضای باند ۵ نفره‌ای که به وسیله موتورسیکلت در نیمه‌های شب اقدام به سرقت سیم برق هوایی می‌کردند را به دست آوردند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: با شناسایی هویت اصلی متهمان، ماموران با هماهنگی مقام قضائی طی یک عملیات منسجم و ضربتی هر ۵ نفر را در مخفیگاه‌های خود دستگیر و در بازرسی از محل نیز آلات و ادوات مربوط به سرقت را کشف کردند.

مجرمان طی عملیات پلیسی دستگیر شدند

سرهنگ ترکیان با بیان اینکه متهمان در اعترافات خود به ارتکاب ۲۲ فقره سرقت سیم برق هوایی در سطح شهرستان اقرار کردند گفت: با راهنمایی سارقان، مالخر اموال مسروقه نیز شناسایی و طی عملیاتی دیگر در مخفیگاه خود دستگیر شد.

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: سرقت سیم برق به دلیل اینکه باعث ضرور زیان برای شهروندان و بروز خاموشی در روز‌های گرم تابستان می‌شود، با حساسیت ویژه‌ای از سوی پلیس پیگیری و با عوامل این گونه سرقت‌ها قاطعانه برخورد صورت می‌گیرد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 579210 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟