کشف 292 هزار لیتر سوخت قاچاق در سیستان و بلوچستان

به گزارش رکنا ،سردار "محمد قنبری گفت: در هفته گذشته طرح مبارزه با قاچاق سوخت، با هدف جلوگیری از هدر رفت سرمایه‌های ملی، با قاطعیت و جدیت تمام، در سیستان و بلوچستان به اجرا درآمد.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در این راستا مأموران پلیس امنیت اقتصادی و دیگر رده‌های عملیاتی استان، با شناسایی و تخریب ۳۳ محل دپوی سوخت و در بازرسی از ۶ دستگاه تریلی سوخت کش و ۱۵ دستگاه اتوبوس دارای باک اضافی، ۲۹۲ هزار و ۲۵۲ لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه قانونی توزیع را شامل ۲۰۶ هزار و ۶۴ لیتر گازوئیل، ۴۱ هزار و ۲۳۸ لیتر بنزین، ۱۴ هزار و ۹۵۰ لیتر قیر و ۳۰ هزار لیتر سایر فرآورده‌های نفتی کشف کردند.

دستگیری 59 نفر در سیستان و بلوچستان

سردار قنبری با اشاره به توقیف ۲۱ دستگاه تریلی و اتوبوس حامل سوخت قاچاق خاطر نشان کرد: در این رابطه ۵۹ فرد متخلف نیز دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

او با تأکید به برخورد قاطعانه نیروی انتظامی با قاچاق کالا و سرمایه‌های ملی، بیان داشت: پدیده قاچاق علاوه بر ضربه زدن به اقتصاد کشور زمینه ساز جرایم دیگری در سطح جامعه می‌شود و مقابله با آن یکی از اولویت‌های کاری پلیس به شمار می‌رود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 579086 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟