افزایش 15 درصدی کشف سرقت در دامغان

به گزارش رکنا، سرهنگ سیدرضا علوی فرمانده انتظامی دامغان به افزایش ۱۵ درصدی کشف سرقت در سال ۹۹ اشاره کرد و گفت: در سه ماهه نخست امسال ۳۶۷ مورد سرقت کشف شد در حالی‌که این کشف در سه ماهه نخست سال گذشته ۳۳۰ مورد بود.

او با بیان اینکه پلیس مبارزه با مواد مخدر در دامغان باتوجه به انجام طرح‌های ارتقای ضریب حفاظت فیزیکی به خوبی عمل کرده است اظهار داشت: در سال ۹۹ تاکنون پنج فقره کالای قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۸۰ میلیون ریال در شهرستان توقیف شد.

فرمانده انتظامی دامغان ادامه داد: در سه ماهه نخست امسال یکهزار و ۲۷۲ کیلوگرم انواع مواد مخدر در سطح شهر و جاده‌های برون شهری شهرستان دامغان کشف شد که نسبت به مدت مشابه سال گذشته، ۳۰۰ درصد افزایش داشته است.

208 نفر دستگیری در دامغان

سرهنگ علوی تصریح کرد: در سه‌ماهه نخست امسال ۲۰۸ نفر در شهرستان دامغان دستگیر شدند که از این تعداد ۱۰۰ مورد مربوط به مواد مخدر بود.

او به اجرای طرح ممنوعیت دوچرخه سواری بانوان در سطح شهر اشاره کرد و گفت: در آینده نزدیک با صدور بیانیه و اطلاعیه‌های مختلف، ممنوعیت دوچرخه سواری عمومی بانوان در سطح شهر اعلام و مکان‌هایی برای ورزش بانوان در نظر گرفته می‌شود، مطابق این طرح در صورت تکرار دوچرخه سواری بانوان در سطح شهر، دوچرخه توقیف و مطابق قوانین با فرد متخلف برخورد می‌شود.

فرمانده انتظامی دامغان بیان کرد: در سه ماهه نخست سال ۹۹، چهار هزار و ۸۰۶ مورد ارتباط مردمی با پلیس ۱۱۰ ثبت شد که به نسبت سال گذشته ۱۰ درصد کاهش یافته است و همچنین تاکنون ۲۸۸ مورد تماس با سامانه ۱۹۷ گزارش شده است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 579079 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟