دستگیری کفتارهایی کرونایی در فارس

به گزارش رکنا، معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان از دستگیری 4 کارمند متخلف یکی از ادارات دولتی که تعداد 638 هزار دستکش سرقت کرده بودند خبر داد.

سرهنگ "کاووس محمدی" گفت: در پی ارجاع یک فقره پرونده به پلیس آگاهی استان مبنی بر سرقت 638 هزار جفت دستکش طبی از انبار یکی از ادارات دولتی در شیراز، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی استان با اقدامات فنی و تخصصی و بررسی دوربین‌های مداربسته و تحقیقات میدانی، مطلع شدند که دستکش‌های سرقت شده توسط 4 نفر از کارمندان آن اداره از انبار خارج شده است.

سرهنگ "محمدی" با اشاره به اینکه کارآگاهان موفق شدند پس از هماهنگی با مقام قضائی هر 4 نفر کارمند متخلف را شناسایی و دستگیر کنند، عنوان داشت، متهمان برای سیر مراحل قانونی تحویل دادسرا شدند.

معاون اجتماعی پلیس فارس با بیان اینکه کارشناسان ارزش دستکش‌های سرقت شده از انبار را یک میلیارد برآورد کرده‌اند، به مالکان انبارها و اماکن خصوصی هشدار داد از اعتماد بی جا به افراد ناشناس و غریبه خودداری کنند و هرگونه موارد مشکوک را به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اعلام کنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 578913 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟