کارلکس دیزاین از خاص ترین پیکاپ فورد رنجر رونمایی کرد + عکس

به گزارش رکنا، رنجر یکی از برندهای با سابقه در مجموعه فورد است که ریشه های آن به سال 1958 میلادی و ادسل رنجر با آن گریل(جلوپنجره) عجیب و غریبش می رسد! اما از سال 1965 تا 1981 این نام در خانواده وانت های معروف سری-اف فورد مورد استفاده قرار گرفت و از سال 1983 به بعد برای نامگذاری یک پیکاپ جدید انتخاب شد.

کارلکس دیزاین از خاص ترین پیکاپ فورد رنجر رونمایی کرد

به تازگی نسخه ای کاملا ویژه از فورد رنجر توسط گروه کارلکس دیزاین معرفی شده که بروزرسانی های جدی را پشت سر گذاشته است.

گفتنی است؛ کارلکس دیزاین یک مرکز تخصصی در زمینه اجرای پروژه های تیونینگ خودرو بویژه در بخش بازطراحی فضای کابین محسوب می شود. دفتر مرکزی اروپای این کمپانی در لهستان و دفتر آسیایی آن در کره جنوبی قرار دارد.

آفرودر قدرتمند سیاهپوش فورد رنجر

کارلکس دیزاین از خاص ترین پیکاپ فورد رنجر رونمایی کرد

همانطور که در تصاویر مشاهده می کنید این آفرودر سیاه پوش در قسمت دماغه جزئیات متفاوتی را شامل گارد ابرویی بالای چراغ اصلی، گریل و یک بامپر(سپر) عضلانی همراه خود دارد. هلال پلاستیکی دور فندرها(گلگیر) نیز موردی است که در آفرودرها حضور ثابت دارد و اینجا نیز به خوبی جانمایی شده است.

رینگ های 5 پره 18 اینچی اختصاصی کارلکس به رنگ مشکی، سیستم تعلیق تقویت شده با افزایش ارتفاع در مقایسه با نسخه استاندارد، گارد قسمت بار و طراحی خاص روی بدنه در قسمت عقب خودرو از دیگر ویژگی های جذاب این پروژه است.

کارلکس دیزاین از خاص ترین پیکاپ فورد رنجر رونمایی کردKBs9y5qYkp58ALQTSa7I

داخل کابین اولین موردی که جلب نظر می کند صندلی های اسپرت با روکش ویژه آلکانتارا از تیونر است. در طرفین نشانگر آمپر، دو نمایشگر دیجیتال 4.2 اینچی ویژه نمایش اطلاعات خودرو قرار دارد .

فورد رنجر 2020 در بخش پیشرانه از موتور 2.3 لیتری توربوشارژ 4 سیلندر با 270 اسب بخارخروجی و گشتاور 310 پوندفوت استفاده می کند. این مجموعه با جعبه دنده 10 سرعته اتوماتیک هماهنگ می شود.

کارلکس دیزاین از خاص ترین پیکاپ فورد رنجر رونمایی کرد

این خودرو با سامانه تمام چرخ محرک برای هر 100 کیلومتر بین 9.8 تا 11.7 لیتر بنزین با توجه به شرایط مسیر، مصرف دارد.

در بخش ایمنی نیز می توان به امکاناتی مانند ترمز اضطراری، هشدار برخورد از جلو، دوربین عقب، نمایش نقاط کور دید راننده، هشدار خروج از خط و دستیار حفظ خودرو بین خطوط، ایربگ کامل، 4 ستاره ایمنی، دستیار حرکت در سربالایی و سرپایینی و ... اشاره کرد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کارلکس دیزاین از خاص ترین پیکاپ فورد رنجر رونمایی کرد

کدخبر: 578755 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟