کشف کلاهبرداری میلیاردی در شهرستان سلطانیه

به گزارش رکنا، سرهنگ حسین اصانلو فرمانده انتظامی شهرستان سلطانیه گفت: در پی مراجعه یکی از شهروندان به پلیس آگاهی شهرستان سلطانیه و اعلام این که ۳ فرد متخلف ضمن ارائه یک فقره چک تضمینی ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریالی جعلی تعداد ۱۲۵ راس گوسفند از وی خریداری و مرتکب کلاهبرداری شده اند، موضوع در دستور کار ماموران مبارزه با جعل و کلاهبرداری شهرستان قرار گرفت.

او اظهار داشت: در بررسی‌های به عمل آمده محرز شد افرادی ناشناس و غیر بومی استان، با جلب اعتماد شاکی و با استفاده از پیک زمانی خلوت ضمن مراجعه به محل نگهداری دام در مزرعه، در قبال ارائه یک فقره چک تضمینی جعلی ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریالی تعداد ۱۲۵ راس گوسفند وی را بارگیری و از محل خارج شده اند.

دستگیری متهمان با عملیات غافلگیرانه

فرمانده انتظامی شهرستان سلطانیه افزود: ماموران در تحقیقات بعمل آمده و استفاده از شیوه‌های پلیسی، در کمتر از ۴۸ ساعت ضمن شناسایی خودرو حمل احشام، مخفیگاه افراد کلاهبردار در را در تهران شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی در عملیاتی غافلگیرانه آنان را دستگیر کردند.

سرهنگ اصانلو در پایان با اشاره به اینکه احشام مورد نظر نیز بدون کم و کسری در شهرستان ورامین کشف و به مالک آن تحویل داده شد گفت:متهمان ضمن اعتراف به بزه انتصابی با تشکیل پرونده قضایی تحویل دادسرای شهرستان سلطانیه شدند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 578727 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟