فردا محور کندوان یک طرفه می‌شود

به گزارش رکنا ، سرهنگ علیرضا قدمی رئیس پلیس راه مازندران با بیان اعمال محدودیت های ترافیکی ۵ روزه در جاده‌های استان ،گفت: برای تسهیل در عبور و مرور خودرو‌ها محور کندوان فردا سه شنبه ۲۷ خردادماه از مرزن آباد به سمت جنوب مسدود می‌شود.

محدودیت ترافیکی محور کندوان

او گفت: محور کندوان ساعت ۱۲ روز سه شنبه ۲۷ خرداد تا ۲ بامداد روز بعد از مرزن آباد به سمت جنوب مسدود و از ساعت ۱۵ سه شنبه تا ۲ بامداد روز بعد از جنوب به شمال یک طرفه است.

قدمی افزود: محور کندوان ساعت ۱۲ روز‌های پنجشنبه، جمعه و شنبه تا ۲ بامداد روز بعد از کرج به شمال بسته و از ساعت ۱۵ همان روز‌ها تا ۲ بامداد روز بعد از مرزن آباد به جنوب یک طرفه می‌شود.

محدودیت ترافیکی محور هراز

سرهنگ قدمی رئیس با بیان اینکه تردد خودرو‌های سنگین و نیمه سنگین ساعت ۱۲ سه شنبه تا ۲ بامداد یکشنبه در جاده هراز ممنوع است، گفت: تردد خودرو‌ها ساعت ۱۲ جمعه و شنبه ۳۰ و ۳۱ خرداد تا ۲ بامداد روز بعد از رودهن به شمال ممنوع و این جاده ساعت ۱۴ همان روز‌ها تا ۲ بامداد روز بعد از اب اسک به تهران یک طرفه می‌شود.

محدودیت ترافیکی محور سوادکوه

او بیان کرد: تردد تریلی در محور سوادکوه ساعت ۸ تا ۲۴ روز جمعه از شمال به جنوب و بالعکس ممنوع است.

رییس پلیس راه مازندران افزود: حاملان مواد غذایی و سوختی فاسد شدنی از محدودیت تردد مستثنی هستند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 576956 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟