جاده های چالوس و هراز یکطرفه خواهد شد

به گزارش رکنا ، سرهنگ قدمی رئیس پلیس راه مازندران، گفت: برای تسهیل در آمد و شد خودرو‌ها محور‌های چالوس و هراز به اقتضای شرایط ترافیکی بعد از ظهر امروز دوشنبه ۵ خردادماه یک طرفه می‌شود.

او افزود:تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ امروز دوشنبه ۵ خردادماه تا ساعت ۲ بامداد روز بعد از مرزن آباد به سمت کرج ممنوع بوده و در صورت اعلام ماموران پلیس راه در محل، از ساعت ۱۶ امروز تا ساعت ۲ بامداد روز بعد از کرج به سمت مرزن آباد به صورت یک طرفه خواهد بود.

سرهنگ قدمی گفت: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ روز‌های پنج شنبه و جمعه هشتم و نهم خردادماه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام ماموران پلیس راه در محل از ساعت ۱۶ روز‌های پنج شنبه و جمعه هشتم، نهم خردادماه تا ساعت ۲ بامداد روز بعد از مرزن آباد به سمت کرج به صورت یک طرفه خواهد بود.

محدودیت یک طرفه محور هراز

سرهنگ قدمی رئیس پلیس پلیس راه مازندران، گفت: تردد کلیه وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ امروز دوشنبه ۵ خرداد ماه تا ۲ بامداد روز سه شنبه ۶ خردادماه از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و از ساعت ۱۶ روز دوشنبه ۵ خرداد ماه تا ساعت ۲ بامداد روز سه شنبه ۶ خردادماه در صورت اعلام ماموران پلیس راه در محل از آب اسک به رودهن در محدوده مشاء به صورت یک طرفه خواهد بود.

او افزود: آمد و شد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ روز جمعه ۹ خرداد ماه تا ۲ بامداد روز شنبه ۱۰ خردادماه از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و از ساعت ۱۶ روز جمعه ۹ خرداد ماه تا ساعت ۲ بامداد روز شنبه ۱۰ خردادماه در صورت اعلام ماموران پلیس راه در محل از آب اسک به سمت رودهن در محدوده مشاء به صورت یک طرفه خواهد بود.

ورود کامیون به هراز ممنوع

سرهنگ قدمی رییس پلیس راه مازندران قدمی گفت: تردد کلیه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی تا ساعت ۲ بامداد روز سه شنبه ۶ خردادماه و از ساعت ۷ صبح روز چهارشنبه ۷ خردادماه تا ساعت ۱۲ ظهر روز شنبه ۱۰ خردادماه در محور هراز ممنوع است.

او افزود: همچنین از ساعت ۸ صبح روز‌های دوشنبه و جمعه ۵ و ۹ خردادماه تا ساعت ۲ بامداد روز‌های بعد تردد انواع وانت بار‌ها از شمال به جنوب این محور ممنوع است.

او با اشاره به محدودیت‌های تردد در محور تهران، سوادکوه- قائم شهر و بالعکس، گفت: تردد کلیه تریلر‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۸ تا ساعت ۲۴ روز‌های دوشنبه و جمعه ۵ و ۹ خردادماه تردد کلیه تریلر‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از مسیر شمال به جنوب محور قائم شهر، فیروزکوه- تهران ممنوع است.

رئیس پلیس راه استان مازندران، افزود: تردد انواع موتورسیکلت به جز موتورسیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک تا روز شنبه ۱۰ خردادماه از محور‌های کرج- چالوس، هراز، فیروزکوه و بالعکس ممنوع است.

سرهنگ قدمی گفت: در صورت افزایش تردد و عدم گنجایش سطح راه و به منظور تخلیه بار ترافیکی محدودیت‌های مقطعی از مسیر شمال به جنوب و یا جنوب به شمال محور‌های هراز و کرج به چالوس اعمال خواهد شد.

رئیس پلیس راه استان مازندران از رانندگانی که قصد تردد در محور‌های مواصلاتی استان مازندران را دارند، خواست: با رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های ۲۱۸۲۴۴۲۰ و ۲۱۸۲۴۴۳۴ پلیس راه استان با پیش شماره ۰۱۱ تماس بگیرند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 571032 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟