چقدر از دانش‌آموزان خراسان رضوی دیروز مدرسه رفتند؟

به گزارش رکنا ، مدیر کل آموزش‌وپرورش خراسان رضوی قاسمعلی خدابنده اظهار کرد: استقبال دانش‌آموزان در مناطق محرومی که نتوانستند از نرم‌افزار شاد استفادکنند بیشتراست. طبق آمار روز گذشته حضور دانش‌آموزان در حوزه ابتدایی 20 تا 25 درصد، مقطع متوسطه اول 13 درصد و در متوسطه دوم 11 درصد بوده است.

وی افزود: روز گذشته بسیاری از دانش‌آموزان و معلمان با ماسک و دستکش در مدارس حضور داشتند که البته این امکانات بهداشتی در مدارس فراهم بوده است، اما اگر استقبال دانش‌آموزان زیاد شود توانایی تامین امکانات بهداشتی برای یک میلیون و 300 هزاردانش‌آموز را نداریم.

6/5 میلیارد تومان هزینه ضدعفونی

مدیرکل آموزش‌وپرورش خراسان‌رضوی ادامه داد: برای ضدعفونی کردن مدارس سرانه‌ای در حدود 6.5 میلیارد تومان به سراسر مدارس استان واریز کرده‌ایم که امیدواریم با این رقم مشکل مدارس حل شود.

خدابنده با اشاره به اینکه ادامه بازگشایی مدارس بستگی به استقبال دانش‌آموزان دارد، بیان کرد: اگر استقبال خوب باشد این روند ادامه خواهد داشت وگرنه به سمت برگزاری امتحانات خواهیم رفت. نحوه برگزاری امتحانات دروس نهایی پایه دوازدهم و برخی از دروس پایه نهم که در هدایت تحصیلی آنها مهم است حضوری خواهد بود و مابقی به صورت مجازی خواهد بود. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 569024 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟