اغذیه‌فروشی‌های تهران چه زمانی بازگشایی می شوند؟

به گزارش رکنا ، اسداله احمدی شهریور با بیان اینکه از طریق اتاق اصناف برای بازگشایی اغذیه فروشی‌ها به ستاد ملی مقابله با کرونا پیشنهاداتی ارائه دادیم، اظهار کرد: در این پیشنهاد عنوان کردیم که اغذیه فروشی‌ها می توانند با تعداد صندلی کمتر و رعایت فاصله گذاری اجتماعی به فعالیت خود ادامه دهند.

وی ادامه داد: ستاد ملی مقابله با کرونا هنوز تصمیمی برای فعالیت مشاغل پرخطر که صنف اغذیه‌فروشی نیز جزو آن است، نگرفته و هنوز زمان بازگشایی این اصناف مشخص نیست و به نظر می رسد تا پایان ماه رمضان ادامه داشته باشد.

تعطیلی 90درصد صنف اغذیه فروشی

رئیس اتحادیه اغذیه فروشان و مواد غذایی تهران با اشاره به اینکه ۹۰ درصد صنف اغذیه فروشی تعطیل است و تنها ۱۰ درصد به صورت بیرون بر به فعالیت خود ادامه می دهند که این اقدام هم به دلیل کاهش فروش، توجیه اقتصادی ندارد، اظهار کرد: امیدوارم ستاد ملی مقابله با کرونا هرچه زودتر اجازه بازگشایی دهند.

با شیوع ویروس کرونا در کشور بسیاری از مشاغل پرخطر از جمله رستوران‌ها و اغذیه فروشی‌ها به حالت تعطیل و نیمه تعطیل درآمدند تا با این اقدام از تجمع افراد و احتمال گسترش این ویروس جلوگیری شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 568528 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟