اعلام فعالیت هتل های گلستان پس از کرونا

به گزارش رکنا ، استاندار گلستان گفت: هتل‌های استان می‌توانند با نصف ظرفیت پذیرش خود، تنها در قالب اقامت به فعالیت بپردازند.

هادی حق‌شناس امروز در جلسه ستاد استانی پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا اظهار کرد: بیش از ۲ ماه از تعطیلی هتل‌ها و مهمان‌پذیرهای استان می‌گذرد و در حال حاضر با توجه به روند کاهشی شیوع ویروس کرونا، مقرر شد هتل‌های مورد تائید علوم پزشکی و میراث فرهنگی، با نصف ظرفیت اقامتی به فعالیت بپردازند و از ارائه سایر سرویس‌ها بپرهیزند.

وی افزود: آموزشگاه‌های زیر نظر فنی و حرفه می‌توانند با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و حضور نهایتاً ۶ کارآموز در هر کلاس، باز شوند و به ارائه خدمات بپردازند.

استاندار گلستان بیان کرد: در خصوص بازگشایی رستوران‌ها و اماکن ورزشی در هفته‌های آتی تصمیم‌گیری خواهد شد و استان تابع تصمیمات ستاد ملی کرونا است.

حق‌شناس با تأکید بر اینکه ازسرگیری مشاغل باید با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی باشد، گفت: اعلام شرایط سفید برای برخی از شهرها به معنای عبور کامل از بیماری نیست چرا که عدم کنترل مناسب ممکن است موجب شیوع دوباره بیماری شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 567124 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟