برپایی غرفه های فروش ماسک در ایستگاه‌های متروی تهران

به گزارش رکنا ، مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه در گفتگو با شهرنوشت، تعداد مراکز فروش ماسک در ایستگاه‌های مترو تهران بعد از گذشت ۹ روز از اجرای طرح «اجبار استفاده از ماسک در حمل و نقل عمومی کلان شهرها» به ۸۰ غرفه رسیده است و تا آخر هفته همه ایستگاه‌های مترو مجهز خواهند شد.

نقش وزارت صمت در فروش ماسک

آقای فرنوش نوبخت، ضمن اعلام این خبر افزود: غرفه‌های مراکز فروش ماسک تا پایان هفته جاری در تمامی ایستگاه‌های مترو (۱۲۷ ایستگاه) مستقر خواهند شد. برنامه ریزی راه اندازی مراکز فروش ماسک توسط وزارت صمت انجام می‌شود و شرکت مترو تنها اقدامی که در این‌باره انجام می‌دهد، دراختیار قراردادن فضایی برای راه اندازی غرفه‌ها است.

درخواست از مسافران مترو

او ضمن درخواست از مسافران مترو مبنی بر استفاده از ماسک در زمان جابه‌جایی با مترو، بیان کرد: بیش از ۹۰ درصد مسافران از ماسک استفاده می‌کنند.

طرح «اجبار استفاده از ماسک در حمل و نقل عمومی کلانشهرها» در دولت هفتم اردیبهشت ماه به تصویب رسید و رئیس جمهور در این جلسه از تولیدکنندگان، وزارت صنعت، معدن و تجارت، نیرو‌های مسلح، وزارت بهداشت و تمام گروه‌ها و کارگاه‌هایی که به تولید ماسک می‌پردازند درخواست کرد که تولید این بخش را افزایش دهند. این طرح از روز ۱۳ اردیبهشت ماه در ایستگاه مترو و ناوگان اتوبوسرانی تهران اجرا شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 566740 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟