اعلام جزئیات حضور دانشجویان دکتری در خوابگاه‌های دانشگاه تهران

به گزارش رکنا ، نشست معاونان دانشجویی دانشکده‌ها و پردیس‌های دانشگاه تهران به ‌صورت مجازی برگزار شد. در ابتدای این نشست سعید حبیبا، معاون دانشجویی دانشگاه، ضمن تبریک ماه مبارک رمضان و بزرگداشت روز معلم، از زحمات پنج‌ساله محمد اسماعیلی، در دوران تصدی سمت مدیریت امور سرا‌های دانشگاه تهران، تقدیر و تشکر به عمل آورد. همچنین برای هادی غفوریان، به‌عنوان مدیر کل جدید امور سرا‌های دانشگاه تهران، آرزوی توفیق کرد.

راه‌های مدیریت شرایط کرونا

معاون دانشجویی دانشگاه، در ادامه سخنان خود با تأکید بر اینکه دانشگاه‌ها نمی‌توانند تولید علم را متوقف کنند، درباره شرایط ناشی از شیوع ویروس کرونا، گفت: به‌طور قطع ویروس کرونا، تا مدت‌ها مهمان جوامع بشری خواهد بود و ما باید با مدیریت صحیح تلاش کنیم، شرایط را به روال عادی بازگردانیم و یکی از مهمترین راه‌های مدیریت این شرایط، رعایت بهداشت فردی، عمومی و فاصله‌گذاری اجتماعی است.

بازگشایی دانشکده‌ها و پردیس‌ها 

حبیبا، در خصوص بازگشایی دانشکده‌ها، پردیس‌ها و سرا‌های دانشجویی و حضور فیزیکی دانشجویان تصریح کرد: در این زمینه دانشگاه تهران، تابع دستورات ستاد ملی مبارزه با کرونا است. تا این مرحله اجازه حضور فیزیکی به دانشجویان مقطع دکترا که حضور در آزمایشگاه‌ها، مزرعه، بیمارستان و … برای آن‌ها ضروری است و در عین حال نیازی به استفاده از سرا‌های دانشجویی ندارند، داده شده است.

راهنمایی دانشجویان

وی افزود: این دانشجویان باید درخواست خود را از طریق سامانه گلستان ارسال کنند که پس از تأیید استاد راهنما، گروه مربوط، آموزش دانشگاه و همچنین کسب گواهی سلامت از اداره کل بهداشت و درمان، می‌توانند در دانشگاه حضور یابند. پس از ارزیابی وضعیت حضور این دانشجویان، بعد از دو هفته، درباره دانشجویانی که نیاز به سرای دانشجویی دارند، تصمیم‌گیری خواهد شد.

بررسی موضوعات مختلف

در ادامه جلسه، پیرامون موضوعات مختلفی چون نحوه اجرای دستورالعمل بهداشتی بازگشایی دانشکده‌ها و پردیس‌ها جهت حضور دانشجویان مقطع دکترا، نحوه توزیع غذای احتمالی در صورت حضور فیزیکی دانشجویان، بررسی وضعیت پیمانکاران سلف سرویس‌ها و بوفه‌ها در طی دو ماهه اخیر و مناقصه غذای سلف سرویس‌ها برای سال جدید تحصیلی، بحث و تبادل‌نظر صورت گرفت.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 566583 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟