تکلیف مسابقات لیگ برتر فوتبال پس از کرونا چه شد؟

به گزارش رکنا ، معاون کل وزارت بهداشت گفت: تکلیف آغاز لیگ برتر فوتبال هنوز مشخص نیست اما باشگاه‌ها می‌توانند با حفظ ایمنی بهداشتی تمرینات را آغاز کنند.

آیا ورزشگاه ها بازگشایی می شود؟

ایرج حریرچی در نشست خبری خود با اصحاب رسانه در پاسخ به سوالی در مورد بازگشایی اماکن ورزشی گفت: پروتکل‌هایی در مورد اماکن ورزشی آماده شده است، برای ورزش‌های انفرادی شرایط آسان‌تر خواهد بود؛ همچنین مشکل اصلی ما در مورد ورزش‌های دسته جمعی، رختکن‌ها و دوش‌ها هستند.

وی افزود: اگر ورزشکار در خود محیط هم رعایت کند وقتی به رختکن وارد می‌شوند، به دلیل تراکم نفرات، میزان خطر بیشتر است و عامل اصلی شیوع ویروس هم از طریق سطح تماس است؛ به طور مثال خود استخر با توجه به کلری که زده می‌شود، خطری ندارد، اما در اطراف استخر و رختکن‌ها و دوش‌ها احتمال انتقال ویروس وجود دارد.

پروتکل‌های ورزشی برای مناطق سفید

معاون کل وزارت بهداشت بیان کرد: اماکن ورزشی خصوصی گاهی ورودی تنگ دارند که منجر به ایجاد تراکم جمعیت می‌شود. اکنون پروتکل‌ها برای اماکن ورزشی مربوط به مناطق سفید است و به مناطق قرمز فکر نمی‌کنیم. تکلیف آغاز لیگ برتر فوتبال هنوز مشخص نیست اما باشگاه‌ها می‌توانند با حفظ ایمنی بهداشتی تمرینات را آغاز کنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 564187 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟