رد پای اپلیکیشن شاد در آتش‌نشانی تهران

به گزارش رکنا ، سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از ضبط برنامه‌ای آموزشی برای استفاده در اپلیکیشن شاد خبر داد.

سیدجلال ملکی در این باره اظهار کرد: با توجه به اینکه وزارت آموزش و پرورش تصمیم دارد که از طریق اپلیکیشن شاد مباحثی را به جوانان و نوجوانان آموزش دهد،‌ قرار شد آتش‌نشانی نیز در راستای آموزش فرهنگ ایمنی همکاری داشته باشد.

وی گفت: با توجه به تعامل مختصری که این دو سازمان با یکدیگر داشتند، چندی پیش در کلاس‌های دهم نیز مطالبی در خصوص آتش‌نشانی آموزش داده می‌شد.

آموزش فرهنگ ایمنی در اپلیکیشن شاد

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران افزود: خوشبختانه به آموزش فرهنگ ایمنی در اپلیکیشن شاد نیز توجه شد و با تعاملاتی که بین دو سازمان انجام شد برنامه مختصری در خصوص آموزش اطفای حریق ضبط شد.

استقبال سازمان آتش‌نشانی تهران از همکاری

ملکی ضمن اعلام آمادگی برای همکاری گسترده‌تر در زمینه آموزش ایمنی گفت: تاکنون برنامه‌ای در خصوص اطفای حریق فراهم شده است، اما در صورتی که آموزش و پرورش اعلام کند که فضای لازم برای ارائه سایر آموزش‌ها را نیز در اختیار دارد، سازمان آتش‌نشانی تهران از این همکاری استقبال خواهد کرد. اقدامات اینچنینی بر افزایش فرهنگ ایمنی بی‌تاثیر نخواهد بود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 562869 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟