مراجعه کنندگان به مراکز شماره گذاری بخوانند

به گزارش رکنا ، رئیس مرکز شماره گذاری و تعویض پلاک پلیس راهور ناجا از آغاز فعالیت مراکز شماره گذاری از 6 اردیبهشت ماه با حفظ رعایت پروتکل های بهداشتی خبر داد.

سرهنگ علی محمدی گفت: با توجه به تعطیلی مراکز شماره گذاری از 26 اسفندماه، پیش بینی شده است که میزان مراجعات به مراکز تعویض پلاک بسیار خواهد بود به همین دلیل پلیس راهور به منظور جلوگیری از ازدحام جمعیت و رعایت فاصله گذاری اجتماعی تمهیداتی را برای فعالیت این مراکز در نظر گرفته است. از جمله این اقدامات طرح زوج و فرد است، بدین صورت که پلاک های زوج در روزهای زوج و پلاک های فرد در روزهای فرد از ساعت 7 صبح تا 2 بعدازظهر می توانند برای تعویض پلاک خود مراجعه کنند.

بازدید رئیس پلیس راهور ناجا از مراکز شماره گذاری

وی افزود: دستورالعمل های بهداشت ابلاغی از سوی وزارت بهداشت در مراکز شماره گذاری اعمال شده است. به منظور رعایت فاصله اجتماعی در مراکز از خط کشی ها در سالن به عنوان نقاط ایمن استفاده شده، با موانع پلاستیکی و شیشه ای بین پرسنل و ارباب رجوع فاصله ایجاد شده و همچنین به منظور جلوگیری از ازدحام جمعیت در باجه ها از سیستم نوبت دهی هوشمند استفاده شده است. از اقدامات دیگر می توان به مدیریت ورودی خودروها به پارکینگ، ضدعفونی مستمر سطوح، استفاده از محلول برای ضدعفونی دست ها، تهیه اقلام بهداشتی برای پرسنل، فاصله گذاری بین صندلی ها و غربالگری و تب سنجی مراجعه کنندگان اشاره کرد. ضمن اینکه بعد از اجرای کامل دستورالعمل های بهداشتی فردا بازدید از مراکز شماره گزاری توسط رئیس پلیس راهور ناجا صورت می گیرد.

راه اندازی سامانه هوشمند در مراکز شماره گذاری

رئیس مرکز شماره گذاری و تعویض پلاک پلیس راهور ناجا خاطرنشان کرد: قبل از انتشار ویروس کرونا راه اندازی سامانه هوشمند در مراکز شماره گذاری در دستور کار پلیس راهور قرار گرفته است اما به دلیل اینکه هماهنگی بین سازمان های مرتبط کمی زمان بر است این امر به تعویق افتاده است و امید است در نیمه نخست سال 99 سامانه هوشمند در مراکز تعویض پلاک راه اندازی شود.

توصیه به مراجعه کنندگان به مراکز تعویض پلاک

محمدی در پایان به توصیه هایی برای مراجعه کنندگان به مراکز تعویض پلاک اشاره کرد و گفت: از مراجعه کنندگان درخواست می شود که طرح زوج و فرد را رعایت کنند، اگر شماره گذاری خودرو ضرورتی ندارد در هفته های آتی مراجعه کنند، حتماً ماسک و دستکش و خودکار همراه خود داشته باشند، از سیستم نوبت دهی، نوبت بگیرند و جلو باجه ها تجمع نکنند، در زمان انتظار در اتومبیل خود صبر و شکیبایی داشته باشند، روی خط کشی هایی که پیش بینی شده است بایستند، فقط خریدار و فروشنده به داخل سالن بروند و از ورود افراد دیگر خودداری شود، فاصله گذاری روی صندلی ها را رعایت کنند و مراجعه کنندگان وکالت نامه های خود را حتماً چک کنند و در صورت اتمام اعتبار قبل از مراجعه آن را تمدید کنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 562635 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟