تصادف زنجیره‌ای در خیابان ملاصدرا

مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور فاتب سرهنگ "مجید رنجبر" توضیح داد: ساعت هشت و ۳۰ دقیقه امروز در خیابان "ملاصدرا " یک دستگاه سواری پراید با سه دستگاه خودرو پژو ال نود و تیبا برخورد و موجب ترافیک مقطعی سنگینی در معبر شد.

به گزارش رکنا، وی ادامه داد: بلافاصله پس از این حادثه تیم منطقه سه پلیس راهور فاتب در محل حاضر و اقدامات خود را به منظور ایمن‌سازی محل و کنار کشیدن خودروها انجام داد.

این مقام راهور تصریح کرد: کارشناسان علت این حادثه را سرعت زیاد و عدم توجه به جلو از سوی راننده پژو اعلام کرده‌اند که در این خصوص کروکی تنظیم و تحویل خودروهای غیر مقصر شد.

رنجبر از رانندگان خواست، در اینگونه موارد و تصادفاتی که در آن نقشی ندارند حین عبور به تماشای حادثه نایستند و به مسیر خود ادامه داده و توقف نکنند تا تیم‌های امدادی و پلیس بتوانند وظایف خود را به موقع انجام دهند.

موتور سیکلتی که خلاف جهت "صدر" در حرکت بود، توقیف شد

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور فاتب اظهار داشت: در رصد شبانه‌روزی معابر و بزرگراه‌ها با هدف بررسی لحظه به لحظه ترافیک شهر تهران، و با کمک رصد تصویری مرکز کنترل ترافیک هوشمند پلیس راهور فاتب مشاهده شد، یک دستگاه موتور سیکلت مشغول تردد به صورت خلاف جهت در محدوده بزرگراه "صدر - کامرانیه" است.

سرهنگ "علی همه‌خانی" افزود: با توجه به تردد خلاف جهت و سرعت بالای این موتور سیکلت و احتمال بروز حادثه برای راکب و خطراتی که برای سایر شهروندان متصور بود، با هماهنگی به عمل آمده با تیم‌های گشتی منطقه ۲۴ پلیس راهور فاتب، این موتور سیکلت در همان محدوده متوقف شد.

به گفته وی، موتور سیکلت این متخلف اعمال قانون و به کلانتری ۱۲۴ "قلهک" تحویل داده شد.

این مقام پلیسی تاکید کرد: پلیس به محض رویت موتور سیکلت‌هایی که با لایی‌کشی و ایجاد سر و صدا، نظم ترافیک را برهم می‌زنند و هیچ‌گونه مدارک و بیمه همراه ندارند طبق قانون برخورد و آن‌ها را به پارکینگ‌ منتقل می‌کند.

وی از همشهریان خواست تا با مشاهده این نوع موتورسیکلت‌ها که باعث سلب آسایش عمومی می‌شوند با پلیس ۱۱۰ تماس حاصل کنند.

کدخبر: 701100 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟