آتش سوزی در کانکس کارگری بیمارستان در حال احداث/ در تهران رخ داد + عکس ها

کانکس کارگری در بیمارستان در حال ساخت در تهران آتش گرفت .این آتش سوزی امروز رخ داد.

 در ساعت 12:36 دقیقه روز گذشته طی تماس تلفنی شهروندان با سامانه 125 آتش نشانی تهران و اعلام این حادثه، ستاد فرماندهی این سازمان بلافاصله آتش نشانان ایستگاه های 9، 47 و 90 را به همراه گروه امداد و نجات 17 به محل حادثه واقع در خیابان شهید رجایی عزام کرد.

به گزارش رکنا، محمد رضا ربیع زاده فرمانده آتش نشانان ایستگاه 9 درگزارش اولیه خود اعلام کرد: یک دستگاه کانکس کارگری به متراژ 24 متر مربع به علت نامعلومی آتش گرفت و کاملا شعله ور شد.

به گفته کارگران تعدادی سیلند گاز مایع 11 کیلویی در داخل کانکس وجود داشت که این امر عملیات را برای آتش نشانان حساس تر می کرد.

ربیع زاده افزود: نیروی های آتش نشانی بلافاصله با رعایت نکات ایمنی و پس از قطع جریان برق، با استفاده از دو رشته لوله آبده آتش نشانی اقدام به خنک سازی و مهار شعله های آتش کرده و توانستند شش دستگاه سیلندر گاز مایع 11 کیلویی و دو دستگاه گاز سفری(پیک نیکی) را از داخل کانکس خارج کنند.

این فرمانده آتش نشانی ابراز داشت: آتش نشانان سیلندر های حرارت دیده که هر لحظه امکان داشت دچار انفجار شود را به بیرون از کانکس منتقل کردند و در ادامه عملیات نیز با ورود به داخل کانکس، شعله های به جا مانده از این آتش سوزی را به طور کامل خاموش کردند.

ربیع زاده خاطر نشان کرد: خوشبختانه در این آتش سوزی هیچ یک از افراد حاضر در محل دچار آسیب دیدگی و دود زدگی نشدند.

وی افزود: علت وقوع این آتش سوزی توسط کارشناسان سازمان آتش نشانی تهران در حال بررسی است.

 

آتش سوزی کانکس

آتش سوزی کانکس

آتش سوزی کانکس

کدخبر: 700322 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟