تصادف پراید با مرد تهرانی / صبح امروز رخ داد

 پراید عابر پیاده را به بیمارستان فرستاد علیرغم توصیه‌ها و تذکرات پلیس راهور باز هم شاهد تردد عابرین پیاده از عرض بزرگراه‌ها هستیم.

محمد باقرپور ضمن بیان این خبر گفت: در ساعت ۰۷:۰۰ صبح امروز در مسیر شرق به غرب آزاداگان در لاین اصلی بعد از پل شهید کاظمی یک دستگاه پراید با عابر پیاده‌ای که مشغول تردد از عرض بزرگراه بوده به شدت برخورد می‌نماید.

به گزارش رکنا، رییس منطقه ۲۶ پلیس راهور تهران بزرگ گفت: بلافاصله تیم کارشناسی منطقه ۲۶ پلیس راهور فاتب در محل حادثه حضور یافت و ضمن بررسی صحنه تصادف و هماهنگی جهت حضور عوامل اورژانس و کلانتری در محل نسبت به روان سازی ترافیک اقدام نمود.

وی همچنین به احیای تنفسی و قلبی یکی از عوامل کلانتری به این مصدوم اشاره کرد و گفت: به محض رسیدن تیم کلانتری در محل حادثه یکی از این عوامل شروع به احیای قلبی تنفسی این مصدوم نمود و تا رسیدن اورژانس عابر پیاده را آماده انتقال به بیمارستان کرد و جان وی را نجات داد.

وی ادامه داد افزود: با حضور عوامل اورژانس عابر پیاده به بیمارستان منتقل گردید.

باقرپور از عابرین پیاده خواست به هیچ عنوان از عرض بزرگراه‌ها تردد ننمایند و حتما از پل‌های هوایی جهت رفتن به آنسوی معابر استفاده نمایند وی همچنین ورانندگان خواست در حین حرکت و هنگام نزدیک شدن به عابر پیاده از سرعت خود کاسته و در صورت عبور عابرین از محل خط کشی حتما توقف نموده و پس از آنکه مطمئن شدند عابر یا عابرین از محل عبور کرده اند نسبت به حرکت اقدام نمایند.

کدخبر: 699953 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟