دستگیری 2 شکارچی متخلف در جم  بوشهر

محمدتقی محمدی روز چهارشنبه به رسانه‌اعلام کرد: در بازدیدی که به همراه پلیس اطلاعات و امنیت این شهرستان از چندین جایگاه شامل چشمه‌ها و آبگیرهای ویژه حیات وحش در این شهرستان انجام گرفت یک دستگاه خودرو که در مسیر فرعی در محلی خارج از دید در حوالی یکی از چشمه‌ها متوقف بود دیده شد که با دستور قاضی دوباره منقطه پایش شد.

به گزارش رکنا، وی بیان کرد: پس از سه ساعت جستجو و کمین در حوالی خودرو در گرمای هوا(حوالی ظهر) ۲ نفر که یکی از آنان مسلح بود به سمت خودرو در حرکت بودند.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان جم افزود: این دو نفر به درخواست ایست ماموران توجه نکردند و قصد داشتند فرار کنند که راه‌شان بسته و دستگیر شدند.

محمدی بیان کرد: هر دو شکارچی بومی شهرستان هستند و یکی از آنان نیز سال‌های گذشته به جرم شکار دستگیر و به دستگاه قضائی معرفی شده بود.

وی گفت: از متخلفان یک قبضه سلاح تفنگ بادی ۵.۵ دوربین دار غیر مجاز، یک بسته تیر، یک عدد فشنگ ساچمه زنی، پنج قطعه پرنده شکار شده شامل کبک‌، تیهو و کبوتر جنگلی از این شکارچیان کشف شد.

محمدی عنوان کرد: پرندگان صید شده در اختیار محیط زیست و سلاح متخلفان در اختیار پلیس اطلاعات شهرستان قرار گرفت تا مرجع قضائی برای برخورد قانونی و تعیین خسارت وارده شده به محیط زیست اقدام کند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 699257 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟