آزادی 308 زندانی زندان‌های خراسان رضوی به یمن میلاد امام رضا(ع)

مدیرکل زندان‌های خراسان رضوی در این مراسم که عصر امروز در رواقآزادی ۳۰۸ زندانی زندان‌های خراسان رضوی به یمن میلاد امام رضا(ع) دارالمرحمه حرم مطهر امام رضا(ع) برگزار شد گفت: تا کنون هفت مرحله از طرح نذر هشتم که طی آن در هشتم هر ماه هشت زندانی آزاد می‌شوند اجرا شده و امروز هشتمین مرحله این طرح است.

به گزارش رکنا، سعید سرباز جانفدا افزود:نهاد‌های مختلف در آزادسازی زندانیان همکاری می‌کنند که از آن جمله می‌توان به دستگاه قضایی، مرکز رسیدگی به امور مساجد خراسان، ستاد اجرایی فرمان امام(ره)، بنیاد کرامت رضوی، اداره کل زندان‌ها و سایر نهاد‌های مشارکت کننده در این طرح اشاره کرد.

وی ادامه داد: در ابتدا هدف‌گذاری شده که در ۱۳شهرستان دارای زندان استان هر کدام هشت نفر و در مجموع ۱۰۴نفر آزاد شوند که با مشارکت نهاد‌های مرتبط با طرح نذر هشتم این تعداد به ۳۰۸نفر افزایش یافت.

قائم مقام آستان قدس رضوی هم در این مراسم گفت: طبق برخی احادیث مومن باید ویژگی‌هایی داشته باشد که از جمله آنها سکوت، مدارا و خوش رفتاری با مردم و صبر در تنگدستی و پریشان حالی است و اگر این موارد رعایت شود از بسیاری از دعواها، درگیری‌ها و مشکلات پیشگیری می‌شود.

مالک رحمتی افزود: هم اینک ۱۱۶هزار خادمیار رضوی در کشور داریم که اگر هر کدام هشت نفر را اصلاح کنند جمعیت بسیار زیادی می‌شود. همچنین هر کدام از ما باید تلاش کنیم برای اصلاح جامعه خوبی‌ها را گسترش دهیم.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید

کدخبر: 699103 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟