تصادف مرگبار پژو با جوان موتورسوار تهرانی

رئیس اداره تصادف ات پلیس راهور پایتخت از تصادف بین پژو و موتورسیکلت در محدوده غرب به شرق حکیم _ پل ستاری خبر داد و گفت: در این تصادف راکب موتورسیکلت در محل حادثه فوت شد.

به گزارش رکنا، احسان مومنی عنوان کرد: ساعت ۲۱:۴۰ شب گذشته وقوع یک فقره تصادف فوتی در محدوده در محدوده غرب به شرق حکیم _ پل ستاری به پلیس ۱۱۰ اعلام که گزارش اولیه حکایت از این داشت: سواری پژو ۲۰۶ که در این محدوده مشغول تردد بوده به شدت با موتورسیکلت برخورد کرده و متاسفانه راکب موتورسیکلت در اثر شدت جراحات وارده در محل حادثه فوت می‌نماید.

وی بیان داشت: تیم کارشناسی منطقه ۲۷ پلیس راهور پایتخت، بلافاصله در محل حاضر شدند و ضمن کنترل بار ترافیکی محل و ایمن سازی محدوده تصادف برای جلوگیری از تکرار حوادث ناگوار، به بررسی علل و عوامل این تصادف پرداختند.

رئیس اداره تصادفات پلیس راهور پایتخت بیان داشت: با بررسی‌های صورت گرفته توسط تیم کارشناسی منطقه ۲۷ پلیس راهور فاتب مشخص گردید، عدم توجه به جلو از سوی راننده پژو علت این حادثه می‌باشد.

مومنی بیان داشت: در خصوص این تصادف کروکی فوتی تنظیم و برای سیر مراحل قانونی تحویل کلانتری مربوطه شد.

وی از رانندگان خواست در حین رانندگی تمام حواس خود را صرفا به رانندگی معطوف داشته و از انجام هرگونه حرکاتی که تمرکز آن‌ها را به هم بریزد و حواس راننده را مشغول کار دیگری نماید جدا خودداری نمایند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 698930 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟