انهدام باند سارقان خودروهای مدل پایین  / زن و شوهر بی آبرو بازداشت شدند

به گزارش رکنا، سردار "احمد طاهری" اظهار داشت: طی چند ماه اخیر در پی سرقت چندین فقره خودرو در مناطق مختلف به ویژه مناطق حاشیه ای شهر زاهدان و پیگیری موضوع از سوی پلیس برای شناسایی و دستگیری سارق و سارقان احتمالی تیمی از کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان با حساسیت ویژه پرونده را تحت پیگیرد انتظامی خود قرار دادند.

وی افزود: با تلاش شبانه روزی و تحقیقات صورت گرفته از محل های وقوع سرقت و همچنین به کارگیری روش های علمی در کشف جرم توسط کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت، نهایتا رد پای یک زن و شوهر در ارتکاب سرقت های خودرو که نشان از سرقت به ویژه سرقت خودروهای مدل پایین پیکان و پراید به شیوه و شگرد خاص بود، حساسیت ماموران انتظامی را بر آن داشت تا اقدام به دستگیری این 2 سارق کنند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان عنوان کرد: با تکمیل شدن تحقیقات پلیس، کارآگاهان پلیس موفق شدند این زن و شوهر سارق را در یک عملیات ضربتی با هماهنگی قضائی در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

سردار طاهری اضافه کرد: متهمان در تحقیقات اولیه پلیس منکر هر گونه سرقتی شدند ولی در ادامه با رویارویی ادله کشف جرم ضمن اعتراف به 25 فقره سرقت خودروی پیکان و 2 فقره سرقت خودروی پراید در شهر زاهدان اعلام داشتند به صورت باندی با افراد مالخر فعالیت داشته و خودروها را پس از سرقت فروخته و مالخران اموال سرقتی را اوراق و قطعه قطعه می کردند.

این مقام ارشد انتظامی افزود: در ادامه عملیات پس از شناسایی چندین انبار ضایعاتی از مالخران پرونده، قطعات زیادی از خودروهای مسروقه کشف که در این رابطه 8 مالخر شناسایی و دستگیر شده اند.

به گفته سردار طاهری، ارزش خودروهای مسروقه 14 میلیارد ریال برآورد شده که با پایان یافتن تحقیقات افراد دستگیر شده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 696754 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟