کشف  20میلیارد قطعات یدکی خودرو در بندرعباس

به گزارش رکنا، سردار "غلامرضا جعفری" در تشریح این خبر، اظهار داشت: مأموران انتظامی شهرستان "بندرعباس" در ادامه طرح های مبارزه با قاچاق کالا و ارز با انجام اقدامات اطلاعاتی از قاچاق لوازم یدکی خودرو و انتقال آنها به خارج استان مطلع و پیگیری موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: مأموران ضمن هماهنگی با مقام قضائی با تشکیل اکیپی به محل مورد نظر اعزام و حین کنترل و پایش خودرو های عبوری با متوقف کردن کامیون مورد نظر در بازرسی از آن هزارو140قطعه انواع لوازم یدکی قاچاق کشف و ضبط کردند.

فرمانده انتظامی استان ارزش محموله مکشوفه را برابر نظر کارشناسان مربوطه 20 میلیارد ریال اعلام و تصریح کرد: در این رابطه یک متهم دستگیر و به همراه پرونده متشکله برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

این مقام ارشد انتظامی استان با بیان اینکه مقابله شبانه روزی با فعالیت غیر قانونی قاچاقچیانی که باعث اخلال در نظام اقتصادی و تولید داخل می شوند، ادامه دارد، گفت: شهروندان هرگونه فعالیت غیر قانونی افراد را از طریق مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع رسانی کنند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 696572 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟