پرسه زنی های شبانهکار دست سارقان لوازم خودرو داد / گرفتاری در دام پلیس تهران

به گزارش رکنا، سرهنگ "علی فرخ پور " اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت لوازم داخل خودرو در غرب تهران ، بررسی موضوع با تشکیل تیم عملیاتی با هدف کشف این سرقت ها در دستور کار کارآگاهان پایگاه پنجم پلیس آگاهی تهران قرار گرفت.

وی افزود: با تحقیقات و بررسی های تخصصی، ماموران پایگاه پنجم این پلیس ردپای سارقی حرفه ای و سابقه دار در ارتباط با سرقت های به وقوع پیوسته را شناسایی کردند.

سرپرست پایگاه پنجم پلیس آگاهی تهران با اشاره به اینکه پس از هدفمندسازی گشت زنی های انتظامی و هماهنگی های قضائی سارق در یک عملیات پلیسی دستگیر شد افزود: متهم در تحقیقات کارآگاهان به ارتکاب 100 فقره سرقت از صندوق عقب خودرو ها در پرسه زنی های شبانه اعتراف و اظهار کرد، لوازم سرقتی را به مالخر مشخصی می فروخته است.

سرهنگ فرخ پور با اشاره به اینکه در عملیات دیگری مالخر اموال سرقتی نیز دستگیر و در بازدید از مخفیگاهش تعدادی اموال سرقتی از قبیل لاستیک کشف شد، افزود: کارشناسان ارزش پرونده های کشف شده را 2 میلیارد ریال اعلام کردند.

این مقام انتظامی اضافه کرد: تا کنون 70 تن از مال باختگان شناسایی شده اند و متهمان برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.#آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 695096 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟