کامیون حامل کالای قاچاق در تهران توقیف شد

به گزارش رکنا، سرهنگ " علی ولی پور گودرزی" درباره این خبر اظهار داشت: کارآگاهان پایگاه جنوب این پلیس در راستای انجام وظایف ذاتی و هنگام کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیونت "ایسوزو" در جاده قدیم "تهران – قم" مشکوک و آن را برای بازرسی متوقف کردند.

وی تصریح کرد: ماموران در بازرسی دقیق از خودرو، ۹۶ جفت کتانی بچگانه، 2 هزار و 195 دستگاه لوازم آشپزخانه، 197 هزار و 440 عدد عود، ۴۷۳ عددلوازم برقی و ۳۵ طاقه پارچه فاقد بارنامه و مجوزهای گمرکی کشف کردند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی با بیان در این خصوص یک متهم دستگیر و به مرجع قضائی معرفی شد، گفت:کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را 10میلیارد ریال محاسبه کرده اند.

سرهنگ " علی ولی پور گودرزی" درباره این خبر اظهار داشت: کارآگاهان پایگاه جنوب این پلیس در راستای انجام وظایف ذاتی و هنگام کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیونت "ایسوزو" در محور جاده قدیم "تهران – قم" مشکوک و آن را برای بازرسی متوقف کردند.

وی تصریح کرد: ماموران در بازرسی دقیق از خودرو، ۹۶ جفت کتانی بچه گانه، 2 هزار و 195 دستگاه لوازم آشپزخانه، 197 هزار و 440 عدد عود، ۴۷۳ عدد لوازم برقی و ۳۵ طاقه پارچه فاقد بارنامه و مجوزهای گمرکی کشف کردند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی با بیان اینکه در این خصوص یک متهم دستگیر و به مرجع قضائی معرفی شد بیان داشت: کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را 10 میلیارد ریال محاسبه کرده اند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 695095 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟