به گفته مسئول اورژانس 115 نی‌ریز، حادثه انفجار در کارخانه رینگ‌اسپرت نی‌ریز ساعت 21 یکشنبه 16 خرداد رخ داد که در پی آن دو کارگر جوان به شدت آسیب دیدند.

محمدحسین کچویی گفت: «در پی این رخداد، یک مرد 36 ساله دچار 70 درصد سوختگی درجه دو و یک مرد 40 ساله دیگر دچار 42 درصد سوختگی درجه دو شد. »

وی افزود: «به دلیل شدت حادثه و صدمه افراد، دو آمبولانس از پایگاه‌های شهری و جاده‌ای نی‌ریز به محل حادثه اعزام شدند و مصدومان را به بیمارستان شهدا انتقال دادند.»

به گفته رضا کامرانی مدیر داخلی بیمارستان شهدا، هر دو نفر پس از اقدامات درمانی اولیه از جمله لوله‌گذاری برای یکی از کارگرانی که دچار 70 درصد سوختگی شده بود، به بیمارستان سوختگی امیرالمؤمنین شیراز اعزام شدند.»

در ادامه یکی از اعضای خانواده کارگری که دچار 70 درصد سوختگی شده بود، گفت: «خوشبختانه او مشکل داخلی ندارد و میزان سوختگی را در شیراز 59 درصد تشخیص داده و لوله‌های اکسیژن را برداشته‌اند. البته وی باید به مدت دو هفته در بخش آی سی یو این بیمارستان بستری باشد.»

وی افزود: «حادثه ترکیدن مخزن روغن خنک کننده باعث شد روغن پر حرارت با فشار به قالبی بپاشد که برای ساختن رینگ استفاده می‌شود. در نتیجه قالب و در پی آن کارگرانی که اطرافش بودند، دچار حادثه آتش‌سوزی شدند.»آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 694529 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟