یک لحظه غفلت کارگران تهرانی در منزل مسکونی سوزاند+ عکس

به گزارش رکنا، ساعت 13:20 ظهر روز گذشته شهروندان با صدای شنیدن انفجار در یک منزل مسکونی واقع در شهرری، خیابان غیوری بلافاصله با سامانه ۱۲۵ تماس گرفتند که ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران بی‌درنگ آتش نشانان ایستگاه 14 را به محل حادثه روانه کرد.

حسن طالبی فرمانده آتش نشانان اعزامی در گزارش اولیه خود اعلام کرد: در یک منزل مسکونی دو طبقه در حال تخریب به متراژ 120 متر مربع، طبقه منفی یک ساختمان سیلندر گاز مایع دچار نشتی شده و انفجار رخ داده است که در پی وقوع این انفجار، دیواره های ساختمان تخریب شده و سه کارگر حاضر در داخل ساختمان دچار سوختگی و آسیب دیدگی جدی شده بودند.

وی افزود: هر سه کارگر این حادثه قبل از رسیدن نیروهای آتش نشانی توسط حاضرین در محل حادثه به بیرون از ساختمان منتقل شده و در محل امنی قرار گرفته بودند.

طالبی تصریح کرد: خوشبختانه این انفجار آتش سوزی در پی نداشت و آتش نشانان نیز پس از بر طرف کردن نشت گاز مایع و انتقال سیلندر گاز به بیرون ساختمان، ایمن سازی محل حادثه را انجام دادند و مصدومین را جهت انتقال به مراکز درمانی تحویل عوامل اورژانس دادند.

گفتنی است: علت این حادثه توسط کارشناسان سازمان آتش نشانی تهران در حال بررسی می باشد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

 
کدخبر: 694498 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟