پایان عربده کشی های قلدر جنوب شرق تهران

رئیس پایگاه ششم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ از دستگیری عامل عربده کشی و استفاده از سلاح سرد در جنوب شرق تهران خبر داد و گفت: در بازرسی از منزل متهم 2 قبضه سلاح سرد کشف شد.

به گزارش رکنا ، سرهنگ "علی محمدی" در تشریح جزییات این خبر گفت: اواخر ماه گذشته خبری در خصوص عربده کشی و استفاده از سلاح سرد توسط یکی از اراذل و اوباش منطقه دریافت کردیم، موضوع بلافاصله در دستور کار ماموران پایگاه ششم پلیس امنیت عمومی پایتخت قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پس از حضور در محل در تحقیقات میدانی مشخص شد متهم که از افراد شرور می باشد و پس از قدرت نمایی و عربده کشی با استفاده از سلاح سرد قبل از حضور ماموران از محل متواری شده است.

محمدی تصریح کرد: با انجام اقدامات فنی و پلیسی مخفیگاه متهم در حوالی شهر "پردیس" شناسایی و با اخذ نیابت قضائی روز گذشته دهم خرداد ماه اکیپی از ماموران به مخفیگاه متهم اعزام و موفق شدند در یک عملیات پلیسی وی را دستگیر کنند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهم 2 قبضه سلاح سرد کشف شد.

رئیس پایگاه ششم پلیس امنیت عمومی تهران در پایان با بیان اینکه متهم برای سیر مراحل قضائی به دادسرا معرفی شد، خاطر نشان کرد: پلیس به طور جدی با مخلان نظم و امنیت شهروندان برخورد و از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده اینگونه موارد سریعا موضوع را از طریق سامانه 110 با پلیس در میان بگذارند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 693051 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟