آتش سوزی خانه مسکونی در خیابان بهار شمالی + عکس های حادثه

به گزارش رکنا، ساعت 19:00 دقیقه شب گذشته، در پی تماس مکرر شهروندان با سامانه 125مبنی بر آتش سوزی یک ساختمان مسکونی 4طبقه، ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران بلافاصله ایستگاه های 18، 73 و را به همراه گروه امداد و نجات 13 و خودروهای پشتیبانی، تشک نجات، به محل حادثه در خیابان بهار شمالی، کوچه آقامحمدی اعزام کرد.

محمود شکیبا فرافسر آماده منطقه 5 عملیات در این باره اظهار داشت: در محل حادثه یک ساختمان 4طبقه که طبقه آخر آن کاربری مسکونی داشت به مساحت تقریبی 70 متر مربع و مملو از لوازم خانگی دچار آتش سوزی شده بود و دود زیادی به بیرون از طبقات ساختمان زبانه می کشید.

وی افزود: آتش نشانان بلافاصله پس از قطع برق و گاز ساختمان و مجهز شدن به دستگاه تنفسی و تجهیزات حفاظت فردی با استفاده از یک رشته لوله آبدهی و تقسیم شدن به دو گروه، مهار آتش سوزی و گروه دیگری به جستجوی محبوسین احتمالی پرداختند و افراد گرفتار در ساختمان را به محل امنی انتقال دادند.

شکیبافر تصریح کرد:آتش نشانان پس از خاموش کردن کامل آتش سوزی ولکه گیری به وسیله فن های فشار قوی دود های موجود در ساختمان را تخلیه کردند و پس از ارائه تذکرات ایمنی لازم به ساکنان ساختمان به عملیات خود خاتمه دادند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

 
کدخبر: 692373 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟