واژگونی خودروی سواری در آزاد راه خلیج فارس + عکس

به گزارش رکنا، روز گذشته در پی حادثه ی واژگونی یک دستگاه خودروی سواری پژو 405 در مسیر آزاد راه تهران به سمت قم بعد از پمپ بنزین فانوس، و تماس شهروندان با سامانه 125 ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران بی درنگ آتش نشانان ایستگاه 50 را به محل حادثه اعزام کرد.

اسماعیل اکبری فرمانده آتش نشانان اعزامی در این باره اظهار داشت: یک دستگاه خودروی سواری پژو 405 با یک سرنشین خود به علت نامعلوم با موانع حاشیه آزاد راه برخورد کرده و به صورت واژگون بر روی سقف متوقف شده بود.

وی ادامه داد: تنها سرنشین خودرو که یک مرد 40 ساله بود قبل از رسیدن نیروهای عملیات توسط رانندگان خودروهای عبوری از خودرو خارج شده و به محل امن حاشیه آزاد راه منتقل شده بود.

اکبری تصریح کرد: آتش نشانان با رعایت موارد ایمنی و چیدمان علائم راهنمایی در طول مسیر، اقدام به قطع جریان برق و رفع نشت سوخت از خودرو کردند و سپس شخص مصدوم توسط عوامل اورژانس جهت مداوا به مراکز درمانی منتقل شد.

وی خاطرنشان کرد: نیروهای عملیات خودرو را با استفاده از ابزار مخصوص نجات به حالت اولیه باز گردانده و پس از ایمن سازی محل حادثه و پاکسازی سطح آزاد راه از بقایای به جا مانده از این تصادف، خودرو را جهت بررسی علت وقوع این حادثه تحویل کارشناسان پلیس راهور دادند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 691972 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟