230  عملیات اطفاء حریق و امداد و نجات در سنندج

به گزارش رکنا، صالح زندی معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج از آتش سوزی خودرو سواری آردی واقع در بلوار دکتر حسینی ورودی پل بعثت خبر داد و گفت: این خودرو بر اثر بی احتیاطی راننده خودرو در هنگام سوختگیری با گاز مایع و روشن کردن سیگار در حین سوختگیری دچار حریق شد.

معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج عنوان کرد: ظهر دیروز طی تماس با سامانه ۱۲۵ گزارش آتش سوزی یک خودرو سواری آردی در بلوار دکتر حسینی ورودی پل بعثت اعلام شد

زندی عنوان کرد: این خودرو سواری که در حال سوختگیری گاز مایع بود و بر اثر بی احتیاطی راننده و روشن کردن سیگار در حین سوختگیری خودرو دچار حریق شد.

او گفت: بلافاصله آتش نشانان ایستگاه شماره یک به محل حادثه اعزام شدند و نسبت به خاموش کردن آتش اقدام نمودند. وی خاطرنشان کرد: راننده این خودرو دچار سوختگی سطحی شد که بلافاصله به مراکز درمانی اعزام شد.

زندی یادآور شد: طی دو ماه گذشته ۲۳۰ عملیات اطفاء حریق و امداد و نجات صورت گرفته است که شامل ۱۱۴ عملیات اطفاء حریق و ۱۱۶ عملیات امداد و نجات بوده است.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 691833 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟