مرگ کوهنورد 60  در شیرکوه

به گزارش رکنا، حسن حرازی زاده یزدی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد اظهار با اعلام این خبر تصریح کرد: بنا به گزارش مرکز کنترل و هماهنگی عملیات eoc مینی بر حادثه کوهستان در منطقه شیرکوه (دره نجیب ) و ایست قلبی یک کوهنورد 60 ساله، بلافاصله 12 نیرو امدادی در قالب دو تیم واکنش سریع و تیم کوهستان به همراه دو دستگاه خودرو امدادی به منطقه اعزام شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد گفت: نجاتگران پس از رسیدن به منطقه حادثه و کوهپیمایی تا دره نجیب شیرکوه نزدیک پناهگاه به فرد مصدوم رسیدند که علی رغم حضور به موقع امدادگران به منطقه، این فرد بر اثر ایست قلبی جان خود را از دست داده بود.

حرازی زاده با اعلام اینکه نیروهای امدادی و نیروی انتظامی نیز حضور داشتند، عنوان کرد: پس از ارزیابی و کنترل علائم حیاتی، کوهنورد 60 ساله را که بر اثر ایست قلبی فوت شده بود را تثبیت بر روی بسکت و پیمودن مجدد مسیری 8 کیلومتر توانستند جسد را به پایین دست انتقال داده و تحویل عوامل نیروی انتظامی دهند.

وی گفت: شهروندان در صورت مشاهده هر حادثه، در کوتاه‌ترین زمان ممکن موقعیت را به سامانه ۱۱۲ جمعیت هلال احمر اطلاع دهند و راهنمایی‌های اولیه را برای کمک به مصدوم تا حضور امدادگران دریافت کنند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 691686 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟