راه اندازی کارناوال در انتخابات 1400 هشترود ممنوع است

به گزارش رکنا وی گفت: برپایی هرگونه کاروان، کاروان گردانی و تجمع انتخاباتی ممنوع است و طبق اعلام وزارت بهداشت به ازای هر یک نفر، هشت متربع فضا در نظر گرفته شده و حداکثر ۳۰ درصد از ظرفیت مکان‌ها باید مورد استفاده قرار گیرد و همچنین در فضاهای باز مانند استادیوم‌ها و سالن‌های ورزشی روباز و فضای باز مراکز آموزش عالی و مدارس، این امکان وجود دارد که ضمن رعایت پروتکل‌های بهداشتی، فاصله گذاری اجتماعی و زدن ماسک، نامزدهای انتخاباتی بتوانند سخنرانی‌های خود را برگزار کنند.

امینیان اضافه کرد:درست است که شهرستان هشترود توانسته از پیک چهارم کرونا گذر نماید ولی این نباید مردم را فریب دهد ودوباره با ساده انگاری بعضی از مردم وضعیت به روال گذشته برگردد.

امینیان تاکید کرد: مردم در چنین شرایطی باید نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی و استفاده از ماسک و عدم حضور در تجمع ها بیشتر از گذشته احساس مسئولیت کنند. تا دوباره شاهد افرایش بیماران وبالطبع مرگ ومیر ناشی از این بیماری نباشیم چون تا کار واکسیناسیون کلیه مردم انجام‌نشود هر لحظه احتمال دارد که این بیماری به شکل های گوناگون دوباره خودش را نشان دهد. حتی طبق گفته متخصصین شبکه بهداشت ودرمان بعداز واکسیناسیون نیز مردم باید ماسک زده وبه کلیه شیوه نامه های بهداشتی عمل نمایند.

مسافرت از ساعت ۱۲روز یازدهم خرداد تا ۱۷خرداد ممنوع است

فرماندار هشترود در ادامه به وجود تعطیلات در هفته آینده اشاره کرد وگفت:طبق اعلام ستاد مرکزی پیشگیری از کرونا مسافرت از دیگر استانها به شهر هشترود وروستا های این شهرستان ممنوع است ودر همان تاریخ ها پلاک های غیر بومی توسط نیروی محترم راهنمایی ورانندگی اعمال قانون خواهد شد ولی مابین شهرهای خود استان تردد مشکلی ندارد وخودروهای بومی می توانند با خیال راحت تردد نمایند.ولی نه برای مسافرت بلکه اگر کارضروری دارند هیچ‌مشکلی در این مورد نیست.وبین شهرهای استان تردد با توجه به وضعیت رنگ ها موردی ندارد.

واکسیناسیون افراد باید شدت یابد

فرماندار هشترود در ادامه به واکسیناسیون افراد اشاره کرد وگفت:مسئولین بهداشت ودرمان مسئله واکسیناسیون کرونا را در اولویت قرار دهند تا هر چه سریعتر با اتمام واکسیناسیون افراد مسن ،کار واکسیناسیون افراد بعدی آغاز شود

امینیان خاطر نشان کرد :طبق آمار شبکه بهداشت ودرمان تعداد ۶در صد جمعیت هشترود علیه بیماری کرونا واکسینه شدند در حالی که این رقم در کشور به ۳درصد رسیده است به همین خاطر از تلاش ریاست شبکه بهداشت ودرمان هشترود وهمکاران تلاشگر این اداره خصوصا پزشکان وپرستاران که در خط مقدم این جبهه هستند خسته نباشید گفته واز خداوند منان برای این عزیزان آرزوی توفیق رو افزون وسلامتی آرزو نمودآخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 691473 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟