آزادی 223 زندانی تهرانی در سال 99

مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان شهرستان ری گفت: 223 زندانی جرایم غیرعمد به همت خیران شهرستان ری در سال 99 آزاد شدند.

به گزارش رکنا، محسن حسن‌پور مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان شهرستان ری در حاشیه بازدید معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری از انجمن حمایت از زندانیان شهرستان بمناسبت روز حمایت از خانواده زندانیان گفت:

انجمن حمایت از زندانیان علاوه بر زندانیان جرایم غیرعمد برخی از مجرمانی که بار اولشان است مرتکب جرم می شوند و در حوزه مواد مخدر نیستند را هم آزاد می کند و خیران شهرستان ری به طور میانگین برای آزادی هر زندانی در سال حال حدود ۲۰ میلیون تومان کمک کرده اند.

خیرین شهرستان ری در سال 99 با تامین پنج میلیارد و ۹۹۳ میلیون تومان توانستند ۲۲۳ زندانی جرایم غیرعمد شامل ۵۲ زندانی زن و ۱۷۱ زندانی مرد را آزاد کنند.

از ابتدای سال جاری تا کنون نیز با کمک خیرین 37 زندانی جرایم غیرعمد آزاد شدند که از این تعداد ۱۸ زندانی مرد و ۱۹ زندانی زن بودند.

هدف اصلی این انجمن حمایت از خانواده های زندانیان و جلوگیری از بزه ها و آسیب های اجتماعی است، تمامی بودجه انجمن حمایت از زندانیان توسط خیرین تامین می شود و این انجمن به هیچ عنوان از بودجه های دولتی استفاده نمی کند.

سال گذشته با تمامی مشکلاتی که شیوع ویروس کرونا ایجاد کرد انجمن حمایت از زندانیان شهرستان ری ۴۲۰ میلیون تومان سبد کالا و ۳۳۹ میلیون تومان کارت هدیه در میان ۱۷۱ خانواده زندانیان تحت پوشش این انجمن توزیع کرد.

علاوه بر آزادی زندانیان و تامین سبد کالا انجمن حمایت از زندانیان شهرستان ری در حوزه های بهداشت و درمان، مشاوره و مددکاری و تامین اجاره مسکن نیز به خانواده های زندانیان کمک های شایانی می کند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 691430 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟