آتش سوزی یک ساختمان 11 طبقه در غرب تهران

به گزارش رکنا، ساعت 19:06 دقیقه عصر دیروز طی تماس تلفنی شهروندان با سامانه 125 از بروز آتش سوزی در این ساختمان خبردادند که ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران بی درنگ آتش نشانان ایستگاههای 55، 102، 77 و نیز گروه امداد و نجات 3 به همراه خودروهای پشتیبانی را به محل حادثه واقع در بزرگراه شهید اشرفی اصفهانی، روبروی باغ فیض رهسپارکرد.

محمد عبداللهی افسر آماده منطقه یک عملیات سازمان آتش نشانی تهران که به اتفاق نیروهای آتش نشانی در محل حادثه حضور یافته بود، در این مورد گفت: با رسیدن آتش نشانان به محل حادثه و انجام بررسی های اولیه، مشخص شد که آتش سوزی در قسمت انبار یک مغازه سوپرمارکت در طبقه دوم ساختمان 11 طبقه اداری مسکونی تجاری به وقوع پیوسته بود.

وی با اعلام این که شعله های آتش در حال سرایت به قسمت های دیگر این مغازه و نیز طبقات بالایی بود، افزود: آتش نشانان بلافاصله به دو گروه تقسیم شدند، گروه اول به سرعت اقدام به لوله کشی کردند و همزمان نیز گروه دیگری از آتش نشانان به جستجو در طبقات پرداختند.

این افسر آماده آتش نشانی با اشاره به وجود دود و حرارت بسیار بالا، اضافه کرد: آتش نشانان توانستند در کمترین زمان ممکن، شعله های آتش را درقسمت انبار این مغازه سوپر مارکت خاموش کرده و از سرایت آن به قسمت های دیگر این فروشگاه جلوگیری به عمل آوردند.

عبدالهی در پایان خاطرنشان کرد: خوشبختانه این حادثه هیچگونه خسارت جانی نداشت و کارشناسان آتش نشانی منطقه به بررسی علت وقوع این آتش سوزی مشغول شدند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

 
کدخبر: 691403 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟