مراکز میثم و خاوران آماده ارائه خدمات شماره گذاری اینترنتی خودرو

به گزارش رکنا، سرهنگ علی محمدی در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما؛ گفت: شهروندان می‌توانند با مراجعه به سایت راهور ۱۲۰ به صورت اینترنتی نوبت بگیرند و به مراکز برای تعویض پلاک مراجعه کنند.

وی گفت: با مراجعه به همین سامانه هم نقل و انتقال اینترنتی انجام می‌شود به این ترتیب که افراد از طریق گوشی تلفن همراه یا رایانه شخصی می‌توانند ۸۰ درصد کارشان را انجام دهند و ۲۰ درصد بقیه را با مراجعه حضوری به انجام برسانند و هم اکنون دو مرکز میثم و خاوران آماده خدمات شماره گذاری اینترنتی هستند.

رئیس شماره گذاری راهور ناجا افزود: افراد در زمان ثبت نام می‌توانند سوابق تصادفات، بیمه و معاینه فنی را هم مشاهده کنند و فقط برای بازدید به مراکز تعویض پلاک مراجعه کنند.

سرهنگ محمدی افزود: در شماره گذاری اینترنتی شخص متقاضی نقل و انتقال از خودرو پیاده نمی‌شود و کار‌ها در کمتر از ده دقیقه انجام می‌شود.

وی گفت: با توجه به اینکه در سراسر کشور به خاطر موج چهارم کرونا مراکز تعطیل شده بود، در خصوص وکالت نامه‌هایی که اعتبارشان در این ایام تمام شده بود برابر مصوبه ستاد ملی کرونا به تعداد روز‌های تعطیل شده در هر شهر به اعتبار وکالت نامه‌ها افزوده می‌شود و شهروندان نگرانی نداشته باشند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 691341 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟