به گزارش رکنا،جانشین فرمانده انتظامی استان کرمان دراین باره گفت: در اجرای طرح برخورد قاطع با مخلان نظم و امنیت، نیروهای پلیس امنیت عمومی با رصد‌های اطلاعاتی انجام شده از فعالیت باند خرید و فروش سلاح‌های جنگی و شکاری غیرمجاز در کرمان باخبر شدند.

سرهنگ عبدالعلی روانبخش افزود: در ادامه تحقیقات پلیسی مشخص شد، فروشنده اصلی این باند، غیربومی و سابقه دار بوده است و در کار خرید و فروش سلاح و مهمات فعالیت دارد و تعدادی سلاح جنگی و شکاری غیرمجاز تهیه و به فردی در استان کرمان فروخته و در مکانی مخفی کرده است.

وی ادامه داد: ماموران با اقدامات اطلاعاتی، مخفیگاه متهمان را شناسایی کردند و سرکرده و سه عضو دیگر این باند را که همه سابقه دار بودند، در استان کرمان شناسایی و در دو عملیات جداگانه دستگیر کردند.این مقام انتظامی اظهار کرد : در بازرسی از مخفیگاه متهمان، هفت قبضه سلاح شکاری، دو قبضه کلت کمری ، چهار تیغه سلاح سرد و چهار عدد سیم کارت کشف شد.وی همچنین از کشف مقداری مهمات جنگی که به طرز ماهرانه‌ای در وسایل منزل جاساز شده بود و همچنین مقادیری مواد مخدر خبر داد. آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

توکلی

کدخبر: 691327 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟