کشف ماینر از یک کارخانه برنجکوبی متروکه در خمام

به گزارش رکنا ، سردار عزیزاله ملکی، فرمانده انتظامی استان گیلان با تأکید بر برخورد قاطع و قانونی پلیس با استخراج غیرقانونی ارزهای دیجیتال گفت: نیروی انتظامی در برخورد با فعالیت‌های اقتصادی غیرقانونی از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند.

او با بیان اینکه در پی انجام اقدامات همه جانبه، اطلاعاتی از فعالیت غیرمجاز یک مزرعه استخراج کننده رمز ارز دیجیتال در منطقه خمام به دست آمد، افزود: پس از تحقیقات نامحسوس، صحت موضوع برای پلیس محرز شد.

فرمانده انتظامی گیلان به اعزام مأموران انتظامی خمام پس از هماهنگی قضایی به محل مورد نظر که یک کارخانه برنجکوبی متروکه بود، اشاره کرد و اظهار داشت: در بازرسی از این مکان ۳۰۹ دستگاه استخراج ارز دیجیتال کشف شد.

سردار عزیزاله ملکی از دستگیری و معرفی متهم ۶۰ ساله این پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی خبر داد و ادامه داد: کارشناسان ارزش دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال کشف شده را ۴۰ میلیارد ریال برآورد کردند.

او مبارزه بی‌امان با قاچاق کالا و ارز و برخورد با جرائم اقتصادی را گامی مؤثر در حمایت از تولید داخلی و سرمایه‌گذاران عنوان و تصریح کرد: فعالیت غیرمجاز مزارع ارز دیجیتال علاوه بر مضرات اقتصادی باعت اخلال در شبکه برق‌رسانی می‌شود.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 691192 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟