عکس های واژگونی پژو 206 در بزرگراه امام علی (ع)/ بامداد امروز رخ داد

به گزارش رکنا، سرهنگ اسماعیل احسان پور ضمن بیان این خبر افزود : مقارن ساعت 02:30 بامداد امروز در مسیر شمال به جنوب بزرگراه امام علی (ع) ، یکدستگاه سواری 206 که در این مسیر در حال تردد بوده از مسیر خارج شده و پس از واژگونی به شدت با نیوجرسی های کناری بزرگراه برخورد می نماید .

وی ادامه داد : این خودرو پس از این واژگونی چندین متر به مسیر خود بر روی سقف ادامه داده و پس از برخورد با نیوجرسی های کناری بزرگراه در همان محل متوقف می گردد .

وی گفت : تیم کارشناسی منطقه 25 پلیس راهور فاتب که در این مسیر در حال گشت زنی بوده پس از مشاهده این حادثه به کمک راننده وسیله نقلیه می شتابند و مشغول کمک رسانی و امداد به این راننده مشغول می گردند و قبل از بروز هر گونه حریق و اتفاق ناگوار می توانند وی و سرنشین را از وسیله نقلیه بیرون بیاورند .

احسان پور افزود : تیم کارشناسی منطقه 25 پلیس راهور فاتب علل حادثه علل حادثه را مورد بررسی قرار داده علت این واژگونی را عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه ناشی از تخطی از سرعت مقرره اعلام می نمایند .

وی گفت : تیم اورژانس پس معاینه سراپایی سرنشین و راننده 206 به مداوای آنها در محل حادثه پرداختند.

سرهنگ احسان پور از رانندگان خودروها خواست از سرعت و سبقت در معابر خلوت جدا خودداری نموده قبل از حرکت حتما به اندازه کافی استراحت نمایند و با خستگی و خواب آلودگی هیچ گاه رانندگی ننمایند تا شاهد اینگونه حوادث نباشیم .آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

واژگونی سواری 206 در بزرگراه امام علی (ع)

واژگونی سواری 206 در بزرگراه امام علی (ع)

واژگونی سواری 206 در بزرگراه امام علی (ع)

واژگونی سواری 206 در بزرگراه امام علی (ع)

کدخبر: 691030 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟