دستبند پلیس تهران بر دستان مامور قلابی / در شهرک غرب رخ داد

به گزارش رکنا، سرهنگ "جلیل موقوفه ای "  اظهار داشت : شب گذشته در راستای ارتقای امنیت  اجتماعی واحد های عملیاتی در مناطق غرب تهران فعال بودند که در ساعت 19 گشت انتظامی کلانتری 134 شهرک غرب به مرد موتور سواری که یک بی سیم در دست داشت مشکوک می‌شوند.

وی عنوان کرد: در گام نخست، ماموران کلانتری متوجه شدند متهم خودش را با لباس شخصی مامور کلانتری 134 شهرک غرب به شهروندان معرفی کرده و قصد گرفتن رشوه را دارد.

بازداشت مامور قلابی شهرک غرب

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ تصریح کرد :متهم در تحقیقات ابتدایی خودرا بیگناه می‌دانست اما رفتار ها و پاسخ وی به سوالات ماموران در خصوص بی سیم تقلبی کافی بود تا او به تناقض گویی بپردازد و با ماموران درگیر شود.

سرهنگ موقوفه ای در ادامه گفت : ماموران پلیس با استفاده از فنون رزمی متهم را زمین گیر و به کلانتری 134 شهرک غرب برای  تحقیقات تکمیلی انتقال دادند.

وی افزود : پلیس قلابی در بازجویی ها صراحتا به 20 فقره سرقت با جعل عنوان پلیس به ارزش 300 میلیون ریال با شگرد گرفتن رشوه و اخاذی از شهروندان اعتراف کرده است.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ در پایان گفت : پرونده متهم پس از اعترافاتش برای  سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 690887 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟