بازداشت باند فروشندگان سلاح و مهمات جنگی در تهران

رئیس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ از انهدام باند فروشندگان سلاح جنگی در فضای مجازی خبر داد و گفت: از مخفیگاه متهمان 5 قبضه سلاح جنگی و شکاری غیر مجاز و سایر تجهیزات نظامی کشف شد.

به گزارش رکنا، سردار "علی ذوالقدری" در تشریح این خبر، اظهار داشت: مأموران پایگاه پنجم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ در رصدهای اطلاعاتی موفق شدند فردی را که در فضای مجازی به تبلیغ، خرید و فروش سلاح های جنگی و شکاری می پرداخت، شناسایی کنند.

وی افزود: پس از انجام اقدامات فنی و در مراقبت های ویژه پلیسی، مشخص شد که متهم سلاح های جنگی و شکاری را از همدستش در استان های جنوبی کشور تهیه و پس از انتقال آن به مخفیگاهش با تبلیغ در فضای مجازی آنها را می فروشد.

رئیس پلیس امنیت عمومی تهران ادامه داد: محل تردد این فرد در حوالی مرزداران شناسایی و با هماهنگی قضائی روز گذشته اکیپی از ماموران به مخفیگاه متهم اعزام و موفق شدند در یک عملیات پلیسی وی را دستگیر کنند.

وی بیان داشت: در بازرسی از مخفیگاه متهم 3 قبضه سلاح جنگی، 2 قبضه سلاح شکاری ، 2 دستگاه بیسیم و 13عدد فشنگ جنگی کشف شد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه دستگیری متهم دوم نیز در دستور کار قرار دارد، تصریح کرد: امنیت مردم خط قرمز پلیس است و با فرد یا افرادی که قصد خدشه دار کردن آن را داشته باشند با اقتدار برخورد خواهیم کرد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 690860 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟