پایان عملیات آتش‌سوزی در گمرک مرزی افغانستان
حجم ویدیو: 2.00M | مدت زمان ویدیو: 00:00:16

مدیرکل گمرکات خراسان جنوبی با اشاره به آتش‌سوزی در گمرک "شیخ ابونصر فراهی" در استان "فراه" افغانستان گفت: یک دستگاه تانکر حامل مواد سوختی در گمرک ابوالنصر فراه واژگون و دچار حریق شد.

به گزارش رکنا، سید حسن رحیمی زاده در بیرجند اظهار داشت: صبح امروز یک دستگاه تانکر حامل مواد سوختی در گمرک ابوالنصر فراه افغانستان که در مقابل مرز ماهیرود قرار دارد واژگون و دچار حریق شد.

وی افزود: با هماهنگی‌های صورت گرفته برای مهار آتش 3 دستگاه کامیون آتش‌نشانی از سمت گمرک ایران به گمرک افغانستان اعزام و آتش‌سوزی مهار شد.

مدیرکل گمرکات خراسان جنوبی با بیان اینکه این دومین بار در ماه‌های اخیر است که گمرک ابونصر فراهی دچار آتش‌سوزی می‌شود بیان کرد: همچنین در سمت گمرک ایران نیز یک مرتبه آتش‌سوزی را شاهد بودیم.

رحیمی‌زاده با اشاره به اینکه نیازمند ایجاد یک ایستگاه مجهز آتش‌نشانی در مرز ماهیرود هستیم تصریح کرد: در این راستا تاکنون جلساتی برگزار و مصوباتی برای انجام کار در نظر گرفته شده است.

وی خاطرنشان کرد: در این راستا نیازمند سرمایه‌گذاری توسط بخش خصوصی و یا دستگاه‌های دولتی هستیم تا در این راستا ورود پیدا کنند.

مدیرکل گمرکات خراسان جنوبی یادآور شد: تاکنون چندین دستگاه آتش‌نشانی توسط دستگاه‌های مختلف در مرز ماهیرود مستقر شده است اما نیازمند یک دستگاه مجهز هستیم.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 690858 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟