34 حادثه سخت برای 77 یزدی در اردیبهشت 1400

به گزارش رکنا، سید مهدی حسینی، معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان یزد، گفت: ۳۴ عملیات امداد و نجات در اردیبهشت که شامل: ۱۰ عملیات جاده ای، نه مورد خدمات حضوری، یک مورد مناسبتی، دو مورد دریایی و ساحلی، سه مورد خدمات شهری، پنج مورد سیل و آب گرفتگی و چهار عملیات کوهستان بوده است.

او افزود: در این عملیات‌ها ۷۷ نفر دچار حادثه شدند که ۲۷ نفر از این افراد در حوادث جاده‌ای، نه نفر در خدمات حضوری، سه نفر در عملیات دریایی و ساحلی، سه نفر در خدمات شهری، ۲۸ نفر در سیل و آب گرفتگی، هفت نفر در عملیات کوهستان از خدمات هلال احمر بهره‌مند شدند.

او در ادامه گزارش عملیات امداد و نجات مجموع کل افراد اسکان داده شده را شش نفر و همچنین توزیع ۱۰ بسته غذایی در میان حادثه دیدگان را در یک ماه گذشته اعلام کرد.

خدمات رسانی ۴۸ تیم به حادثه دیدگان

حسینی افزود: ۱۹۶ نفر از نجاتگران و امدادگران جمعیت هلال احمر استان در قالب ۴۸ تیم به همراه ۲۱ دستگاه آمبولانس در عملیات‌های امدادی حضور یافتند و نسبت به اجرای دو مورد عملیات رها سازی با همراه داشتن تجهیزات لازم امدادی به خدمت رسانی به حادثه دیدگان پرداختند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان میانگین زمان حضور نجاتگران جمعیت هلال احمر استان در صحنه (از اطلاع تا حضور در صحنه) را ۱۹ دقیقه و ۳۶ ثانیه و همچنین مدت زمان آغاز تا پایان عملیات را یک ساعت و ۲۶ دقیقه و ۴۸ ثانیه اعلام کرد.

او خاطرنشان کرد: تمام شعب هلال احمر استان آمادگی کامل جهت اسکان اضطراری در راه ماندگان را در محور‌های مواصلاتی استان دارند و شماره ۱۱۲ به صورت ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی به هموطنان در سطح استان است.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 690822 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟