دستگیری اعضای 2 باند کلاهبرداری در زنجان

به گزارش رکنا، سرهنگ رحمتی رئیس پلیس آگاهی استان زنجان گفت: با شکایت تعدادی از شهروندان، مبنی بر اینکه ۲ نفر به بهانه خرید اقدام به پرینت آخرین تراکنش دستگاه پوز کرده و با ارائه آن بدون پرداخت هیچ گونه وجهی کلاهبرداری کرده اند که رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی استان زنجان قرار گرفت.

او افزود: در تحقیقات پلیس، مشخص شد متهمان با مراجعه به مغازه‌های داخل شهر به بهانه دریافت صورت حساب بانکی خود از فروشنده درخواست دستگاه پوز کرده و آخرین تراکنش فروشنده را چاپ مجدد کرده و به اندازه مبلغ آن بدون پرداخت هرگونه وجهی خرید و کلاهبرداری می‌کنند.

رئیس پلیس آگاهی استان زنجان ادامه داد: ۲ متهم در این ارتباط شناسایی دستگیر و به ۷ میلیارد ریال کلاهبرداری از ۱۰ نفر بدین شیوه اعتراف کردند.

سرهنگ رحمتی با اعلام اینکه احتمال می‌رود افراد دیگری نیز بدین شیوه مورد کلاهبرداری قرار گرفته باشند، گفت: مالباختگان می‌توانند جهت پیگیری به پلیس آگاهی زنجان مراجعه کنند.

او در ادامه از دستگیری یک باند ۲ نفره کلاهبرداری دیگر در زنجان خبر داد و گفت: این متهمان با استفاده از چک افراد غیر معتبر اقدام به خرید با چک‌های بلامحل به مبلغ ۱۰ میلیارد ریال از شهروندان در استان زنجان کرده بودند که شناسایی و دستگیر شدند.

رئیس پلیس آگاهی فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به تحویل متهمان به مراجع قضائی، گفت: شهروندان فریب وعده‌های دروغین عده‌ای افراد سودجو و کلاهبردار را نخورده و در صورت مواجهه با آنان مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 690691 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟