سایه شوم شکار در فضای خودنمایی / شکارچی بی رحم مشهد دستگیر شد

به گزارش رکنا، با غرور از صحنه جرم خود عکس گرفته بودند و تصاویرش را در اینستاگرام بارگذاری کرده بودند. هیچ وقت فکر نمی‌کردند که این رفتار غیر اخلاقی و نازیبا وبالی شود و دامنشان را بگیرد.

عکس‌های یک «کل‌وحشی» شکار شده خیلی زود در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد که موجی از اعتراضات مردمی و طبیعت‌دوستان را در پی داشت تا جایی که گروهی از مأموران یگان حفاظت محیط زیست خراسان رضوی با همکاری مرکز پایش مجازی پلیس فتای استان وارد عمل شدند و رد عامل انتشار این تصاویر را در شهرستان کلات زدند.

به گفته پناهی، سرپرست اداره حفاظت محیط زیست شهرستان کلات، متهمان در این عملیات با هماهنگی قضایی دستگیر و جلب قانون شدند.

متهمان به‌دام‌افتاده که ابتدا حاضر به همکاری با مأموران نبودند پس از رویارویی با مستندات به دست آمده به جرم خود اعتراف کردند. پرونده آن‌ها نیز برای تعیین‌تکلیف قضایی در اختیار دادسرا قرار گرفت و تحقیقات در این باره از مجرمان ادامه دارد.

گرچه تاکنون اخبار بسیاری درباره دستگیری شکارچیان و عاملان حیوان‌آزاری که با انتشار تصاویری از جرم خود در فضای مجازی موجی از اعتراضات مردمی را به همراه داشته‌اند، شنیده‌ایم اما هنوز هم افرادی هستند که بی‌توجه به توصیه‌های قانونی و در نظر گرفتن موازین اخلاقی به اقداماتی از جمله آسیب رساندن به محیط زیست، شکار و نیز آزار حیوانات دست می‌زنند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

مهدی قرآنی

کدخبر: 690645 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟