دستگیری اراذل و اوباش در سیرجان

به گزارش رکنا، سرهنگ محمد رضا ایران نژاد در این خصوص اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر یک مورد درگیری با سلاح سرد و ایجاد رعب و وحشت توسط 4 نفر از اراذل و اوباش و ضرب و جرح احدی از شهروندان در یکی محلات شهر سیرجان بلافاصله بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود : تیم های گشتی پلیس در کمترین زمان ممکن در محل حاضر شدند و طی عملیاتی مقتدارانه و منسجم 3 نفر از این اراذل و اوباش را در محل دستگیر کردند و یکی از آنان که با حمله قصد خلع سلاح ماموران را داشت با ضرب گلوله به پای او دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان سیرجان خاطر نشان کرد : این اراذل و اوباش دارای سوابق متعددی از جمله نزاع و درگیری، عربده کشی، ایجاد رعب و وحشت و اخلال در نظم و امنیت عمومی هستند که پس از معرفی به مرجع قضائی روانه زندان شدند.

سرهنگ ایران نژاد با اشاره به اینکه مقابله با مخلان نظم و امنیت عمومی و افزایش احساس امنیت برای شهروندان همواره در دستور کار پلیس قرار دارد اظهار داشت: به هیچ عنوان اجازه نمی‌دهیم هیچ فردی این آرامش و امنیت را به خطر بیاندازد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 690415 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟