اعتراف به 300 فقره دزدی لوازم خودرو / انهدام باند مخوف در تهران

به گزارش رکنا، سرهنگ کارآگاه "علی عزیزخانی" بیان داشت: گزارشی مبنی بر فعالیت مجدد یکی از مجرمان حرفه ای و تشکیل باند سرقت لوازم خودرو دریافت شد.

پس از پایش های اطلاعاتی مشخص شد متهم با همکاری 4 تن از همدستانش لوازم داخل خودرو سرقت و با همکاری مالخری اموال سرقتی را به فروش می رساند.

وی با شناسایی پاتوق سرکرده باند اشاره و عنوان کرد: با هماهنگی های قضائی تیمی از کارآگاهان به مخفیگاه متهم اعزام و موفق شدند، وی را در مخفیگاهش دستگیر و در بازرسی از این مکان تعداد زیادی اموال مسروقه کشف کنند.

رئیس پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران ابراز داشت: در گام بعدی از تحقیقات پلیسی مخفیگاه سایر متهمان نیز شناسایی و ضمن دستگیری سارقان در عملیات های مستقل و منسجم، در بررسی های بیشتر از مخفیگاه آنان مقادیری اموال سرقتی نیز کشف و متهمان در این باره اظهار داشتند، اموال سرقتی را به مالخری در "بریانک" می فروختند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در تحقیقات کارآگاهان مالخر اموال مسروقه در بریانک دستگیر و در تکمیل تحقیقات پلیسی اعضای این باند 6 نفره به 300 فقره سرقت لوازم خودرو و خرید و فروش اموال سرقتی معترف شدند.

به گفته سرهنگ عزیزخانی، با تکمیل تحقیقات کارآگاهان متهمان برای سیر مراحل قانونی در اختیار مراجع قضائی قرار گرفتند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 689755 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟